text-align:center;

God morgon

Tjeenaa!

Läget?

Med mig är det toppen! Eller nä, där ljög jag allt lite. Jag mår väl okej idag. Har ganska nyss vaknat och är rätt seg. Borde ta en dusch men är för lat för att gå till här ifrån xD
Dessutom hinner jag väl inte nu. Ska skriva schlager (För sista gången JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) och sen ska jag skypa med resten av gruppen så att vi får ihop det hela. Ska bli såååå sköööönt när vi lämnat in skiten i morgon. Egentligen har inte detta arbete varit svårt eller så, det som varit jobbigt är att det är ett grupparbete. Hade det varit ett enskilt hade jag varit klar för flera veckor sedan, men nu när vi jobbar i grupp så måste man hela tiden ta hämsyn till varandra och jag vet inte riktigt om vår grupp har varit den bästa.. men men..nu måste jagh väl börja skriva. Hörs senare


Såhär glad är jag idag


(Eller nääe, det är bara en fasad utåt)

Förresten, måste bara säga att jag inte löst mitt problem med de tidsinställda inläggen. Jag fattar ju hur man gör, och det funkar på Eriks dator som jag sitter vid nu.. men på min lilla så händer det inget när man tycker på kalendern. Så sjukt störande..

Kommentarer
Postat av: Jessica

hmmm, vad konstigt! Inte så men man ser några konstiga tecken istället för ditt bloggnamn, du vet i din header, det som du tog bort.... typ ett dollartecken och två udda parenteser :p



Sv/ Japp koden står allt där, så här gjorde min blogg oxå först, men då gick jag in titt som tätt och "laddade upp" en profilbild.... Men det funkar inte heller på hennes blogg. Har tom ändrat temat och gjort om hela designen från grunden igen för att det ska funka men NEJ! Jävla helvetets blogg!!!

2010-10-25 @ 11:07:21
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

JAG HAR OCKSÅ PÅ MIG MIN SWEDEN ROCK TRÖJA IDAG!!!!!! :D :D :D xD Lycka till med grupparbetet!Förresten har du inte addat mig på skype än, gör det nu annars...! ;)

2010-10-25 @ 12:41:34
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0