text-align:center;

Druvsocker

Min och Eriks diskussion om hur man ska hålla sig pigg när man pluggar.. Jag börjar nog bli för trött nu

Karin: Usch jag får så ont magen av bröd och socker. Men det har blivit en del sen jag flyttade
Erik: Ja..och det blir ju så mycket onyttigt när du är här också
Karin: Ja, fast jag behöver ju det nu in för tentan...Jag behöver sockerkickar.
Erik: Men du, prova druvsocker
Karin: Nej usch, det är så äckligt
Erik: Jaså? Tycker du?
Karin: Ja fast jag har nog aldrig smakat (redan här börjar jag ju gå utför xD)
Erik: Har du aldrig? :O
Karin: Eller jo lite, men jag tyckte det var så äckligt så att jag inte ville ha mer
Erik: Men det finns ju i massa olika smaker
Karin: Ja.. men det är ju det som är så jävla äckligt.

När jag kom på vad jag sa bröt jag i hop xD Fy fan va korkat sagt!! :D haahaahhhaa

Erik: "Vill du ha lite juice?" "Nä usch det är äckligt" "Jaså, varför" "Jo för det finns i så många olika smaker"

Åh fy fan va jag garvade åt det!!! Nu ska jag sova.. GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad störd du är Karin! Men jag älskar dig ändå ;) och ja Druvsocker ÄR äckligt! även om det finns i massor av smaker, det är konsistensen som gör det :P

2010-10-11 @ 01:25:11
URL: http://expectansy.se
Postat av: Ewa

Mjo, druvsocker känns.. jag kan inte förklara men jag gillar det inte heller, haha. ;P



På tal om socker, jag får också ont i magen av socker numera. Jag blir även väldigt illamående. Jag kan äta en chokladboll och må piss efteråt (fysiskt). Men det är bra för jag börjar lära mig det nu och håller mig därmed borta från det, tummen upp! ;]

2010-10-11 @ 08:33:43
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: Laila♥

<3

2010-10-11 @ 13:24:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0