text-align:center;

Chili Thai

Jag lovade mig själv att jag skulle blogga om detta igår. Inte för att någon kommer bry sig.. men fick värsta tvångstanken att jag måste göra det xD

Jag och Erik var och köpte mat på Chili Thai i går. Två nr 30 med kyckling och räkor! SÅÅ GOTT.. Det är alltså stekta äggnudlar med massa gott till. Jag har ätit samma sak på flera andra restauranger, men ingen slår Chili Thais :D
Men ja.. påväg hem fick vi stanna på vägen för det hade hänt något lite längre fram. Vi lyckades aldrig förstå vad de va som hänt, men vi blev stående i typ 45 min.. 45 MIN! I skogen.. med mat som höll på att kallna.. Jag blev rätt sur, men eftersom någon kanske var skadad där framme så kunde man ju egentligen inte bli sur...kändes liksom "Va har vi att klaga över om något är död där framme".. Men i alla fall.. När vi satt där så sa jag att om maten fortfarande är varm när vi kommer hem så ska jag blogga om Chili Thai och säga att de är BÄÄST.. och tro det eller ej, men en timme från att vi fått maten och att vi äntligen var hemma och skulle äta så var det fortfarande varm :D Det kallar jag bra alltså!



Kommentarer
Postat av: sofia

vad gott... :D ja, jag tycker också att bilder livar upp en del men det är ändå så jobbigt att komma ihåg och ta nya... :P men jag blir bättre :D

2010-10-16 @ 12:56:06
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0