text-align:center;

Väntar

Tjo!

Dagen har varit seg och inte så bra. Först var det grupparbete som gällde men vi kom seriöst ingenstans. Blir så sjuukt frustrerad! Sen drog jag till Sandra i 2:an för att köpa lite av hennes böker inför vårterminen och det var mer lyckat :D Vi tjötade ett bra tag och jag fick 6 böcker för 300 spänn :D
Erik skulle ju ha kommit runt typ kl halv 8 idag men han fick först jobba över och sen var det punka på hans nya vinterdäck så ja.. Det tog ett tag innan han kom iväg. Hoppas på att han är framme om typ en halvtimme för jag orkar inte vänta på honom mer.

Mamma sa förresten att John varit och hämtat min usb-hårddisk idag så nu har jag alla mina bilder igen :D Vet inte om jag skrivit det tidigare på bloggen men det löste sig i alla fall så det är så niiice! :D

Nä nu har jag inget mer att skriva. Ha det gött!



Och så en bild på detta. Får bli denna från när vi fotades på model lab för tusen år sen. Fasen va rolig den dagen var! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Villken fin bild på dig!

2010-11-16 @ 15:03:09
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0