text-align:center;

Slask

Idag har det varit en konstig och lång dag. Åkte kl 06.50 med tåget från Erik och var i Hultan ca 10.30 som vanligt. Sen gick jag hem, och det tar typ 3-5 min att gå från stationen till mig och ändå blev jag svinblöt. Det är var så jävla slaskigt och blött! Det var verkligen tur för mig att jag precis inhandlat ett par gummistövlar för annars hade jag nog inte kunnat ta mig till skolan.

Väl i skolan sen gick timmarna visserligen fort. Emil som är agent på Live Nation föreläste och tiden bara sprang i väg.. och det var ju bra.. Dock gav han oss en "läxa" tills i morgon och det var ju mindre kul.

Sen efter föreläsningen hade vi tentagenomgång och så fick vi tillbaka tentan. JAG VAR 3 POÄNG I FRÅN VG!
Jag fattar inte hur, men tanke på hur dåligt jag pluggade..men jag måste väl vara smart eller nåt :P
Jag blir lite sur på mig själv att jag inte pluggat ordentligt..för då hade jag ju lätt fått VG...FAN!


Nä nu ska jag seriöst gå och lägga mig i sängen..Har längtat efter den hela dagen.. Ha det nice!



Måste ju lägga in en bild också.. och eftersom jag inte har några vettiga bilder och inte orkar ta någon nu, fick det bli en på Erik :D :D :D :love: (GUD VA JAG SAKNAR HONOM REDAN)
Tog denna bild efter jag klippt honom i lördags. Han var väl inte så på att bli fotad och nu kommar han nog döda mig för att jag lägger upp den också.. men men.. Det är smällar man får ta ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

hur gör du för att få en så snygg kant på dina bilder, avrundade typ??? kram

2010-11-09 @ 19:14:20
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Jessica

hihi!! "smällar man får ta"... Jag smäller av ;) haha!!!

2010-11-09 @ 21:22:56
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0