text-align:center;

Sandaler

Idag har det seriöst snöat typ hela dagen. Alla såg ut som snögubbar när de kom fram till skolan. Inte roligt.. och något om är ännu värre är att de inte skottar trottoarerna här i Hultan. Fattar inte varför men de gör tydligen inte det, så man får typ gå mitt i vägen om man ska någonstans. Sjukt irriterande vill jag lova!

På vägen hem från skolan var jag i alla fall och hämtade ut mina sandaler som jag beställt. Jag har varit så orolig för storleken, men trots mina breda och missbildade fötter så passade dem :D Måste bara gör ett till hål så att jag kan spänna åt dem ordentligt och sen är jag fit for fight! :D Åååh va jag längtar tills vi åker!!


Kommentarer
Postat av: sofia

de va riktigt snygga :)

2010-11-29 @ 20:54:15
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh vad snygga, very Karin över dem ;)

2010-11-30 @ 02:38:35
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0