text-align:center;

Sandaler

Aahh hjälp! Jag kom på att jag behöver införskaffa mig ett par nya sandaler inför resan eftersom jag faktiskt bara äger ett par. Årstiden är heeelt fel för sandaler och eftersom jag enbart godkänner svarta coola saker så kan jag inte vänta och köpa något där nere. Vet ju inte alls vad det är för "mode" på Sri Lanka. Kasnke bara finns typ pastellfärgade eller nåt, och då kan jag ju inte köpa dem.

Jag kollar runt lite nu på olika hemsidor eftersom jag är tvungen att beställa dem på nätet då jag inte kommer att kunna ta mig i från Hultan typ förrän det är dags att åka. Visserligen skulle jag kunna kolla i Oslo när jag jobbar men jag har ingen lust att göra det eftersom det är så dyrt i Norge.

Sitter just nu och tittar på have2have.se och har hittat dessa som nog skulle funka.



Problemet är bara att jag inte vet vilken storlek jag ska ta. På längden är mina fötter nästan alltid 37, men bredden kan variera väldigt. ÅH VA JAG HATAR ATT HA BREDA FÖTTER..


Finns det förresten någon som vet någon annan bra hemsida där man kan få tag på snygga sandaler så här års?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Om du har ett par sandaler, varför tar du inte dem? ;]

2010-11-21 @ 22:11:26
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

snygga ! :)

2010-11-25 @ 16:58:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0