text-align:center;

Regn

Kom precis hem nu, och det var skönt för direkt när jag kom in började det spöregna. Ska visserligen ut sen igen så vi får väl hoppas att det håller upp då.

Idag har varit en seg men rätt okej dag. Vi fick tillbaka vårt schlagerarbete och vi fick VG 8 på det så det var väldigt gött! Vi fick dessutom reda på idag att vi får välja våra grupper själva inför nästa arbete istället för att vi ska bli indelade och det gillar jag starkt :) Då kan man ju vara med dem man vill vara med :D Fett nice! haha

Men men, har lite bråttom för jag måste laga mat och packa.. men jag skriver väl när jag kommer hem ikväll.

Ha det kanoners tills dess...hahaha fy fan va jag är töntig..Kanoners..oj oj oj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0