text-align:center;

Panik

Hej!

Just nu har jag egentligen värsta panik inför allt som ska göras, och ändå sitter jag bara och slösurfar. Jag fattar inte hur jag har tänkt när jag planerat att jag på 8 veckor ska hinna med att;

1. Läsa en webbkurs
2. Göra klart två grupparbeten
3. Göra (och klara) två tentor
4. Jobba en vecka
5. Åka på solsemster i två veckor
6. Hinna umgås med Erik (tror jag får struka den punken)
7. Förbereda och framföra två muntliga redovisningar

Jag håller på att bli galen och eftersom jag är så stressad kan jag inte plugga och tänka klart!! AAAH HJÄLP!


Detta blev min middag idag. Det tog en kvart att laga. Sååå smidigt.
Det är pasta men någon improviserad skink och champinjonsås i fall någon undrar



Kommentarer
Postat av: sofia

det löser sig säkert... det gör det alltid. Var effektiv och prioritera så kommer det att gå toppen (jag har so far aldrig lyckats göra båda men det är kanske värt ett försök :P)

2010-11-24 @ 15:39:06
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0