text-align:center;

Mätt

Åh gud är så mätt just nu. Åt nyss upp den nästsista matlådan med curry-falukorvsgryta. Det låter kanske inte så gott, men det var det i början. Nu börjar jag dock bli jävligt trött på den efter alla dessa matlådor. Försökte piffa upp den med lite skivad banan idag, och det var faktiskt en hit :)



Nu ska jag snart bege mig till tåget. Ska ju hem idag :) Lycka lycka lycka :)
Något som däremot inte är lika kul va att jag hörde att tentaresultaten skulle kommit idag, men det gjorde dem inte :(. Ville verkligen att de skulle ha lagt ut dem! Visserligen är det väl lite skönt också för jag vill inte se att jag blivit underkänd. Men samtidigt så känns det som att man kan slappna av lite om man väl får resultatet.

Nähäpp, nu måste jag packa det sista så jag är klar att gå i tid. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: guevacci

oki, kollar påellen degeneres show just nu ^^

2010-11-04 @ 13:30:21
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: jennie

curry-falukorvslåda, haha, måste jag testa någon gång! :D hihi, allt väl föresten? :)

2010-11-05 @ 18:08:47
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0