text-align:center;

Katter

Ser på ett program om katter på animal planet just nu. Sitter här helt själv och bara  "naaaw", "åååh", "aaah". Jag älskar verklingen katter. Fy fan va jag längtar till jag bli stor och får skaffa mig egna katter. Jag vet precis vad jag ska ha. Jag vill gärna ha en raskatt. Typ en maine coon, en sibirisk eller en norsk skogskatt. Dock spelar det väl egentligen ingen roll. Jag kan gärna ta en blandkatt som t ex Murre också. Huvudsaken är att den är långhårig!!
Vissa säger att katter är tråkiga och dumma. Många föredrar hundar före katter, visserligen kan jag inget om hundar och är verkligen ingen hundmänniska.. men säger man att katter är hemskt och dumma så har man inte träffas en riktigt go långhårig lurv. Jag älskar verkligen långhåriga katter, inte bara för att de är mysigare och gosa med utan för att de är lugna katter med tålamod..
Alltså jag är nästan rädd att Daniel kommer få rätt. När jag blir gammal så kommer jag bli den där äckliga tanten med massa massa katter xD Fast nä.. sådana brukar inte sköta sina katter så väl och de brukar vara rätt äckliga.. och det tänker jag aldrig tillåta mina katter att bli.


Kommentarer
Postat av: malinhe,

åh så söt katt! :)

2010-11-02 @ 19:52:15
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0