text-align:center;

Jag lever

Hej!

Nu är det konstaterat, jag kommer aldrig kunna bli storbloggare xD
Alltså nu ihelgen har jag haft en del att göra och jag har haft det roligt hemma så då har jag inte orkat blogga. Normalt liksom, när man egentligen har något att blogga om så vill man inte :P Så vad har hänt sen sist..jo jag har varit i Göteborg (och även där kom jag på att storbloggandet inte är något för mig när jag fick in maten på en restaurang och ville ta kort på den för att den var så fin, men inte kunde med för att det kändes för töntigt.) och där shoppade jag endel, bland annat en lång stickad tröja och två ringar. Sen har jag umgåtts med Daniel också, och så har jag varit på överby, klippt Eriks hår, umgåtts med familjen m.m. Det har verkligen varit underbart att vara hemma så nu vill jag verkligen inte till Hultan igen.. (Är hos Erik just nu) men men, i morgon bär det av :( Fast först ska jag och Erik åka till Gekås och det ska bli nice :D Jag har liksom något kvar att glädjas åt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0