text-align:center;

Hund

Alltså jag kan inget om hundar, men en hund som skäller typ HEEELA tiden kan väl inte må bra..eller?
Min grannes hund skäller jämt (Va fan, nu tystnade den bara för det xD) och jag orkar inte med den. Är sjukt irriterande, men det måste vare ännu jobbigare för hunden. Stackarn!

Gud va jag längtar till jag får flytta här i från alltså, men det är ju ett tag kvar. Närmare bestämt 6 månader. Fast jag kommer ju vara borta halva dec och jan så då blir det ju typ bara 5 månader (nu började hunden skälla igen) och sen så kanske jag ska bo sista månaden hos Angeliqa för att se om vi gå ihop :P och för att det blir billigare och roligare för oss båda. Och i så fall är det ju bara 4 :D Faan va nice.. Fast det är klart..Jag kommer säkerligen sakna den här lägenheten också när jag väl flyttat. Den är ju trots allt mitt första riktigt egna hem (Räknar inte Oslo) och den är ju trots allt ganska mysig..


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hunden är antagligen ensam hemma och skäller på grund av ensamhet. Ett tips till ägaren är att slå på radion, det funkar ofta. ;]

2010-11-24 @ 12:51:22
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:16:55
URL: http://kulansplace.se
Postat av: GUEVACCI

härligt, jorå ja haft det ganska bra dag =) allt bra med dig annars? :P

2010-11-24 @ 16:54:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0