text-align:center;

Heeej Sverige!!

Hallå!

Nu sitter jag här i en bungalow i Mt Lavinia och ska snart in till Colombo igen för pedikyr och manikyr så man blir lite fin inför i kväll.
Resan ner gick sådär, jag var sjuk som fan så det var ingen höjdare. Dessutom så får jag ju så jävla ont i öronen när jag landar, så det är inte så nice.

Här nere har det inte varit så soligt, men det är varmt och fuktigt! Vi har varit här i tre dagar, men inte gjort så mycket än. Eftersom jag inte varit riktigt pigg har jag sovit en del.. sen har vi varit i stan och shoppat lite. Kläderna här är ju inget att ha. Så omordent, utlänskt och fult xD..Och inte så billigt. Jag har köpte 2 saker hittils, en klänning och en t-shirt..och klänningen kostade 300 kr.. JAPP 300 svenska kronor.. men idag åt vi mat på ett ganska fint hotell, och en måltid, utan dricka visserligen, kostade bara 30 spänn :P Så det var ju inte så dåligt i alla fall.
Jag vet inte vad det heter, men inflation kanske.. alltså pengarna här är lite värda, alltså man betalar med stora summor. Typ en måltid kan kosta 500-1000 rupees och det är typ 30-60 kr.
Min t-shirt som jag köpte kostade väl 1700 eller nåt. Så fult...

Nä nu måste jag nog lägga ner datorn, men vi ska bo här med internet i 3 nätter så jag hinner nog blogga igen. Ha det bra!


(och Erik om du läser, så saknar jag dig sjuuuuukt mycket. Ringer någon gång nästa vecka! PUSS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0