text-align:center;

Bevisat

Okej, nu är det bevisat. Oslo är ingen stad för mig. Jag hatar detta ställe och jag vill bara hem.. Hatar jobbet och att bo på svenska föreningen är inte så kul.. Tacka vet jag riktiga lägenheter, förstår inte folk som bor såhär jämt. Det är typ 20 pers eller något här som enas om ett kök och ett vardagsrum, två duschar och två toaletter.. (som jag har fattat det i alla fall) USCH! (Fast toaletterna är fräschare än köket :P)

Längtar som faaaan till torsdag. Börjar kl åtta, jobbar till fyra och sen åker jag hem kvart över sex :)
Ska bli så niice! Vill inte vara kvar i denna förbannade stad.. Ska nog träffa Åsa en sväng i dag i alla fall.. Så det är ju något som är lite nice ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0