text-align:center;

LA och hemtenta

Idag var det hemtenta i logistik som gällde. Eftersom jag som vanligt inte pluggat särskilt mycket (Jag måste bli bättre på det alltså) var jag sjukt nervös precis innan vi fick tentan. När vi väl fick den kändes det rätt så okej, men att svara på frågorna tog längre tid än vad jag tänkt så jag hann inte med två frågor (Fattar inte hur jag kunde planera de 3,5 timmarna så dåligt) Först tänkte jag att det inte gjorde så mycket för jag har ju gjort typ allt det annat, men sen såg jag att de två frågorna jag inte svarat på stod för hälften av alla poäng på hela tentan. Så ja, jag fuckade upp allt :(

Men men, blir jag underkänd får jag väl tenta av den tentan i sommar istället. Jag tänker i alla fall inte göra omtentan den 28:e april för då kommer jag och Daniel att befinna oss i Los Angeles!
Vi har ju pratat om att åka ett tag (nu när Elin ändå är där och jobbar) och nu har vi äntligen bokat. Ska vekligen bli askul att åka :D


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad kul, jag vill också ut och resa :) min syster är i Tanzania och mina två roomies ska till Uganda nästa onsdag... Känns som om alla har en massa roliga planer ;)

2012-03-24 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0