text-align:center;

Trööött

Tjo! (eller snarare snark)

Alltså denna dagen har jag varit så trött och jobbig. Förstår inte hur Izzy har stått ut med mig (Tror inte hon har stått ut riktigt dock :P )
I natt kom jag inte i säng förrän kl halv 2 (okej mamma, du behöver inte ifrågasätta) och jag gick upp kl kvart i 6. Fick fyra timmars sömn alltså, och det är lite för lite för mig.

Det hela blev inte bättre när jag äntligen kommit fram till Hultan vid typ 11, för 20 min senare kommer jag och Izzy på att det var en viktig info-föreläsning om vårens kursval och b-uppsatsen idag som tydligen började kl 11 (Egentligen visste jag om det, men jag har blivit lite smått förvirrad på sista tiden så jag hade glömt) och eftersom varken jag eller Izzy var klara att gå så blev det till att skita i den där föreläsningen :( Så irriterande. Sen fortsatte dagen med skatterätt från 14-18.30, och eftersom jag inte läst den boken (fyy på mig) så var det inte alls lätt att hänga med i alla olika regler och procentsatser. Sista timmen ville jag bara gråta för jag var så trött.

Nu sitter jag här hemma, Izzy är på kick-off på skolan och ser på lite folk i klassen som ska spela och sånt. Jag kände att jag egentligen ville följa med, men eftersom vi börjar halv nio i morgon och eftersom jag måste förstå mig på skatterätten i morgon så ska jag strax sova. Så ja.. det var vad jag hade att säga idag.

Nu ska jag sova! God natt

Testade Izzys kamera för hon har tydligen en "skönhetsbildsinställning". Huden blev sjukligt förskönad :D Vad hände med påsarna under ögonen? Dagens teknik alltså...så sjukt jävla bra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0