text-align:center;

Ringar

Med jämna mellanrum tar jag pauser från pluggandet och på dessa pauser finns det tre saker jag brukar göra.
Antligen så går jag med Frasse eller så äter jag, eller så sitter jag och tittar på kläder och grejer på internet.

Just nu har jag precis tittat igenom Sweden Rock Shops ringsortiment. Åh gud va jag älskar ringar alltså! Förr hade jag aldrig ringar för jag tyckte inte det passade på mig, plus det att jag tyckte de var besvärliga att ha på sig, men nu för tiden älskar jag att ha det. Glömmer ofta att ta på mig ringar på morgonen, men jag ska bli bättre på att alltid ha det för det är så snyggt!


Tre ringar från Sweden Rock shop som jag inte skulle tacka nej till

/KANDY



Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0