text-align:center;

Nikon Coolpix P7000

Jahapp, då skriver man det andra inlägget på den här bloggen då. Känns bra, känns bra! :P

Tänkte visa upp min och Eriks nya kamera som vi köpt ihop. På den förra bloggen så skrev jag ju att vi skulle köpa en Canon g12, men eftersom den var slut när vi tänkte köpa den, blev det att vi väntade med det och det var nog ganska bra för nu har vi tänkt om.
Anledningen till varför vi ville köpa ytterligare en kamera var för att vi vill ha en mindre kamera som ändå är bra. Vi har ju min stora systemkamera och sen har vi bara små dåliga kompakt kameror, så det var därför vi ville köpa en kvalitetkompaktkamera som är rätt liten, men ändå bra.

Jag har även funderat på att köpa en ny liten kompaktkamera, en som har bra ljudupptagning så att man kan filma på konserter, men eftersom det är ganska onödigt att köpa två kameror, så köpte vi en Nikon P7000 istället. Den ska tydligen vara lika bra bildmässigt som den populära G12:an, men bättre när man ska filma eftersom den bland annat har mic-ingång :D

Får väl se vad jag tycker om den efter att jag fått använda den lite, men jag tror nog jag kommer gilla den! /KANDY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0