text-align:center;

Fodrad skinnjacka sökes

Just nu är jag på jakt efter en ny vinterjacka men jag hittar ingen direkt supersnygg.

Jag letar efter en svart varmfodrad skinnjacka (helst äkta eftersom de oftatst är varmare) för en inte allt för dyr peng. Visserligen vet jag att skinnjackor kostar, men jag hoppas på att kunna hitta någon för 1000 spänn typ.

Har kollat lite på internet, men det verkar inte finnas så mycket. Hittade dessa två på nelly.com (en äkta och en fake) som verkar helt okej, men jag vet inte om de är snygga i verkligen, och inte heller om de är speciellt varma :(

Nicole Jacket - Jofama 1795kr

Nicole Jacket SEK 1795, Jofama - NELLY.COM

Fighter Jacket - Soaked in luxury 995kr

Fighter Jacket SEK 995, Soaked in Luxury - NELLY.COM

 

/ KANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0