text-align:center;

AAAAAAH :D :D

AAAAAH nu blev jag sååååååååå jääääävla glad!

Negative har en livespelning online idag, som kostade 45 kr, som jag såklart köpt en biljett till! (Kalla mig nörd, men 45 spänn är inte så mycket ändå. Inte värre än att gå på bio eller hyra film)
Sen igår tror jag att det var så skrev det att det skulle bli en tävling där 150 av dem som köpt biljett skulle vinna ytterligare en biljett till en VIP-spelning som skulle äga rum innan den "officiella". Jag som brukar ha tur tänkte, "Jag kan ju vinna" men eftersom det (enligt facebook) är 591 som ska se spelningen så tänkte jag att mina chanser att vinna egentligen är rätt små. Men ja.. Gud var tydligen med mig idag :D

"Congratulations, you won a ticket to the Negative VIP online show, starting at 5.30pm Finnish time. So you can tune into the great music already before the evening's gig. The ticket has been added straight to your account, so just log in an enjoy the music!

Regards
LiveMusicStage.com"

En av de bättre bilder jag tagit på Jonne ;)





Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

sv; Vad trevlig! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-09 @ 16:44:32
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahaha FAAAN va NAJS! :D Grattis! :D Hur var det förresten? Kunde inte se för vi var i Gävle då.

2011-09-13 @ 22:13:13
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0