text-align:center;

27:e september

Det känns ju sådär lagom bra att jag typ är inne i en "bloggsvacka" nu när jag och Izzy börjat blogga ihop :P
Jag har typ inget alls att skriva om och det händer inget i mitt liv just nu. Varje dag ser likadan ut. Vakna sent, gå upp, gör lunch, gå med Frasse, sitta vid datorn, kolla webbshoppar, få ångest för att jag vill köpa, men inte borde, köpa ändå, kolla bloggar, laga mat, se på film/sitta vid datorn, gå med Frasse och sen sova.

Åh, jag kom på en sak att berätta, (fast vid närmare eftertanke vet nog de flesta detta ändå) men ja, för er som inte vet så ska jag få tandställningen igen. Både uppe och nere. Mina tänder har ju flyttat sig, och jag mår seriöst dåligt över det så det är lika bra att fixa till det innan det bli värre. Hur jag kommer må med tandställningen är ju en annan fråga,men det är "bara" ett halvår så jag ska nog stå ut..

Försöker träna på att le med stängd mun, går väl sådär men jag har blivit bättre haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0