text-align:center;

Härliga Trollhättan

(Eftersom vi fått en önskan om att ytterligare tydliggöra från början i ett inlägg vem det är som skriver så har jag, Kandy börjat skriva ett "K" framför mina rubriker så att man direkt vet vem som skriver. Om Izzy kommer börja skriva "I" framför vet jag inte, men ja.. alla med "K" är i alla fall mina inlägg.)

Hej!

Hur är det med er idag? Med mig är det toppen!

Fan va härligt det är att vara hem-hemma! Det känns som min kropp varit lite urfas sista tiden, men nu när man kommer hem så känns det som kroppbatteriet laddas och att man får en massa ny energi.
Jag kom hit i fredags och ska vara här till nästa fredag (Så är det någon som vill träffas så hör av er)
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem, borde väl egentligen ha pluggat, men har inte gjort speciellt mycket alls :P I fredags hade Daniel sin inflyttningsfest och det var trevligt, och sen i går kväll var jag och Ewa ute och gick med Frasse och Sixten. Sixten är Ewas föräldrars labrador och han och Frasse hade inte träffats innan, men det gick superbra och Frasse tycker det var jättekul att få leka lite.

Nähä, nu ville mamma att jag skulle komma så jag får väl gå.. men ha det gött!




Daniels snygga klädhängare ( som förvisso kanske inte är lika snygg längre. Det blev lite mycket kläder på den i fredag så den blev sne :P Hoppas Daniel lyckats fixa till den igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0