text-align:center;

Frasse 4 år

Uppdateringen har varit dålig från vår sida, och vi har tappat massa läsare så jag tänkte kanske att jag borde skriva något :P Egentligen har jag inte mycket att säga. I helgen har jag varit i THN, men jag har inte mått så bra så jag har mest vilat. Frasse fyllde dock år igår, så barnslig som jag är var jag tvungen att göra en liten bakelse till honom. Jag satte till och med ljus i ( mest för att bilderna skulle bli finare, jag lovar), men vi sjöng inte i alla fall. Någon måtta för det väl vara liksom.








Tog ingen bild när han åt, men han gillade verklinge min falukorvsskapelse med hundmat, hundgodis och gurka :D /Kandy

Kommentarer
Postat av: hairstyles

haha tjusigt

2012-01-15 @ 14:50:05
URL: http://xplaitbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0