text-align:center;

2:e oktober 2011

Tjena!

Hur kan det redan ha blivit oktober? September bara försvann! Tycker september har gått fortare än både juni, juli och augusti trots att skolan börjat igen. Vintern närmar sig med stormsteg nu och snart är det jul och sen flytt som gäller. Jag längtar till jul, men inte så mycket till flytten. Visst ska det bli skönt att slippa Hultan, men då kommer jag också flytta i från Erik och det känns redan tungt. Jag trivs så bra att bo hos honom, även om jag ofta klagar över saker (Speciellt över all skit som Frasse drar in)
Men ja.. än är det ju bara oktober så jag behöver väl inte få panik över flytt och grejer än.. Är ju ändå ett ganska bra tag kvar.

Något som är kul med att det nu är oktober är att jag snart får åka till Vordingsborg och se Negative. Närmare bestämt redan på fredag. Ska bli riktigt roligt att få komma iväg lite, även om det bara är för två dagar. / Kandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0