text-align:center;

Tjoo!

Tjoho!

Nu är kl ca 22.45 här och vi ska snart sova. I morgon bär det av söder ut mot ett hälsocenter. Där ska vi bo på ett hotell i två, tre dagar eller vad det nu var, innan vi ska ut på en liten rundtur :) Längtar till rundturen, även om vi ska göra saker vi gjort förut. Vi ska kolla sköldpaddor och sen åka på någon elefantsafari m.m. Sen ska vi göra något vi inte gjort förut och det ska bli riktigt roligt. Vi ska åka på blåvalssafari. Man brukar tydligen se delfiner och grejer också. Skiitspännande..Blåvalar är ju skitstora liksom. Jag har förresten äntligen börjat anpassa mig till landet. Värmen är inga problem men jag har tyckt det var lite jobbigt med alla människor som tittar och ska prata men nu har jag börjat vänja mig. När vi gick längs med en stor gata innan så kände jag mig riktigt tuff när jag tryckte mig fram där. Mamma sa att jag var som en riktigt singales, men jag vet inte :P

Idag har förresten varit en bra dag, fast routern fungerar inte så det finns inget trådlöst internet längre. Måste sitta vid datorn i bungalowen, men det är helt okej för det är ett svenskt tangentbord här :D Annars har jag shoppat trosor och så idag. Trosorna kostade bara runt 9 kr styck. Det kallar jag billigt :D
Sen åt vi på Mc Donalds. Snacka om skillnad på status på det här och hemma. Alltså maten var den samma, fast mer kycklingvarianter men det var ju bara de rikaste som åt där och de som jobbade där var väldigt noga med städning och allt. Det kändes som att det liksom var lite fint att jobba där :P

Nä nu tjatar mamma på mig, så jag borde väl gå och lägga mig så killen som jobbar i bungalown får gå och lägga sig..
Ha det bra, för nu kanske jag inte får tag på internet något mer förrän jag kommer hem. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0