text-align:center;

Slappardag

Fy fan va seg jag har varit idag. Jag har legat i sängen med datorn i princip hela dagen (förutom när jag lagat mat, duschat och varit på toa) Det är sjukt va seg jag är nu.. man ska inte ligga ner såhär länge.. men det har faktiskt ändå varit skönt att bara ha en dag där jag inte gjorde något.
Jag har typ tittat på skor, kläder och sådant hela dagen och sen så hittade jag en klänning med ett vitsvart mönster som jag gillade på hm. Den var på rea, men den var ganska mycket vit så jag visste inte om jag verkligen skulle köpa den. Men nu när jag skulle gå in igen alldelles nyss för att titta på den var den borta. Fan va irriterande alltså :( Men men, det kanske var bra. Har ju egentligen inte råd att shoppa hela tiden.. Nä nu ska jag försöka sova. Natti natti


(jag kanske kommer vara lite dålig med att lägga upp bilder nu ett tag framöver för jag har ingen kamera. Min system ska in på lagning ocg min kompakta är utlånad till några på Sri Lanka :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0