text-align:center;

Hälsocenter

Fick tag på internet ändå nu :) Fast det funkar sådär. Det kostade typ 30 spänn för en dag, men det funkar bara när det vill så jag är missnöjd :(

Just nu är vi i alla fall på ett hälsocenter. Man kan få behandlingar och grejer men vi har inte vågat oss på något. De flesta som är här, är här i flera veckor, men vi ska ju bara vara här två dagar( kom i går och åker tidigt i morgon) så vi kände inte att vi orka med de där behandlingarna för de tog tydligen tid. Först var man tydligen tvungen att träffa en doktor och grejer, och det pallade vi inte.
Tänkte att jag kunde slänga upp lite bilder här i från :)



Utanför vårt hus/rum




Denna söta sak hängde i träden med sina polare utanför matsalsfönstret :)




Denna läskiga varan/ölda såg jag och mamma när vi skulle till stranden. Vi höll på att skita på oss xD




Mamma tog närbilder vid poolen :P




Poolen :)




Jag och min nya stora goa sjal :)




Supersöt kattunge! :)




Solnedgången vid havet :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det ser jätte härligt ut! Särskilt solnedgången. Jag är så avundsjuk på dig, jag skulle mer än gärna vilja åka utomlands nu. Får se om man möjligtvis kan jobba såpass mycket i sommar att man kanske har råd med en resa till sensommaren, hösten.



MEN - KARIN, JAG SAKNAR DIG! Är jätte sugen på att ta en lååångpromenad med dig nu och prata om allt och inget. :]

2011-01-06 @ 21:22:19
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0