text-align:center;

Rubrik

Hej hallå!

Min dåliga blogguppdatering beror på två saker. Dels på grund av min lathet, och dels pågrund av att jag varit i Fjällbacka ett par dagar. Jag och Ewa begav oss till Fjllbacka för att hälsa på Annie och fira hennes födelsedag (Fast något firande blev det knappt :P) Det var mysigt att vara i hennes stuga även om vi mest bara satt och tjötade. Sen såg vi Inception också. Jag hade inte sett den innan men har tänkt se den länge så det var bra att jag äntligen fick se den. Tyckte verkligen den var skitbra! Den sticker ju ut från vanliga tråkiga förutsägbara filmer. Fast det var nog tur att Annie och Ewa hade sett den innan så att jag kunde fråga dem om jag inte riktigt hängde med.
På tal om något helt annat, jag börjar verkligen få höst och börja-skolan-igen-ångest och det är sjukt jobbigt. Jag känner verkligen inte för att börja plugga igen, och jag vill verkligen inte att det ska bli kallare och mörkare. Fy fan alltså! Går liksom runt med en klump i magen hela tiden och jag har ändå nästan två hela veckor kvar innan jag börjar igen. Just nu fattar jag inte hur jag ska överleva hösten. Har liksom inget kul att se framemot heller. Jag vill åka till Danmark och se NGT, men har ingen att åka med. Funderar ändå på att försöka övertala någon, för jag känner att jag kan behöva en konsert att se framemot. Så om det är någon som är lite på att åka med mig fast känner att den inte har råd, så kan jag säga att jag är beredd att betala en del av dennes resa, om det nu är pengarna och inte tiden som är problemet.

Nä nu ska jag nog gå upp och äta frukost. Ha det gött



En bild från Fjällbacka. Tog sjukt lite kort för jag orkade inte släpa med mig kameran när vi gick ut, så det blev mest bara matbilder. Detta kort är det enda som blev lite fint och då ser det knappt ens gott ut haha. Eftersom Annie är vegetarian och jag inte tål mjölk, blev vår mat vegansk (för vi gjorde ingen mat med ägg i) och det tyckte jag var lite skojsigt :P Detta är en av våra måltider bestående av pasta och spenatsås/stuvning.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det hade verkligen varit jättekul att åka med men jag vågar inte hoppas för mycket än iaf. Jag får skriva upp datumet och kolla upp det så snart jag börjat!

2011-08-18 @ 13:00:15
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: LillKoppen

Hej, vad gör du? :)

2011-08-18 @ 19:46:48
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0