text-align:center;

Tandkräm..eller?

Alltså shit, jag måste bara visa er denna!
När vi var på Sri Lanka i vintras så fick vi med ett hygien/hälsokit från ett hälsohemmet som vi bodde på och idag när jag städade rummet hittade jag tandkrämen som följde med. Först tänkte jag bara slänga den, för jag vill inte riktigt använda sakerna från kitet (men tanke på att teet smakade som unkna alger luktar), men sen tänkte jag att jag måste ju se hur tandkrämen ser ut, och ja, efter att ha öppnat och sett innehållet är jag definitivt inte sugen på att testa den

Den luktade helt okej dock. Typ mint :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Haha, men usch :D

2011-08-04 @ 15:06:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0