text-align:center;

Drömmar

I natt drömde jag värsta drömmen. Jag drömde om en jag vet vem det är, men inte direkt känner som jag inte har träffat på sjukt länge. Allt i drömmen var så verkligt och han var otroligt trevlig! När jag vaknade var jag tvungen att gå in på facebook och kolla vad han gör nu för tiden. Jag kände att jag liksom ville träffa honom, och nu har jag tänkt på människan hela dagen. Helt sjukt! Är det normalt att drömma så? Jag har tidigare drömt liknade drömmar om folk som gått på samma skola som mig som jag inte alls känt. Och sen när man sett dem igen så har det känns konstigt för att det känns som man helt plötsligt känner dem ändå.

Har ni någonsin drömt några sådana drömmar?

När jag borstade tänderna nyss så funderade jag på detta och då kom jag och tänka på Inception. När vi såg den i Fjällbacka så pratade vi om hur fan någon kunde komma på en sådan komplicerad story. Men det kanske inte är så svårt ändå. Människan som kom på den kanske bara drömde en jävligt verklig dröm som typ påverkade honom/henne och när han/hon vaknade så började han/hon bara spinna vidare på idén och voila. Inceptions storyn var skapad :)

Nä nu måste jag göra mig i ordning och gå ut, killen brevid börjar bli otålig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0