text-align:center;

Hund

Erik är ju otroligt hundintresserad och nu börjar det bli dags för honom att äntligen leta efter en hund. I sommar ska Erik skaffa sig en (om han hittar någon) och från och med juni så kan han ta emot den. Eftersom han jobbar mycket, vill han inte ha en valp, utan han ska försöka hitta en omplaceringshund. Dock kommer inte hunden att behöva vara själv så mycket ändå, eftersom jag kommer vara här väldigt mycket framöver.

Erik letar efter en lättlärd hund med lugnt temprament, så en Golden Retriever är vad han tänker satsa på säger han (Jag som inte är någon hundmänniska vet inte alls mycket om olika raser, men jag kan gärna tänka mig en Golden så jag hoppas han hittar en :) )

Ja..så jag skriver det här nu i fall det är någon av er vet någon som har en golden som behöver ett nytt hem. Eller om ni bara hör något om något bra ställe där man kan få tag på omplacerigshundar. Hör ni något om något så hör gärna av er till mig! :D (Fan va många något det blev xD)

Eftersom jag bara varit ägare till sådana här små sötisar..



..kaniner och fiskar ska det bli väldigt spännande med en hund. Dock kommer det nog ta ett tag innan jag vänjer mig helt, har ju trots allt varit väldigt hundrädd tidigare. Men jag tror nog det ska gå bra med tanke på hur mycket Erik kan om hundar och så, han vet hur jag ska uppföra mig, och han vet hur han ska få hunden att uppföra sig rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0