text-align:center;

Härligt väder

Gud va härligt väder det har varit idag :)
Jag var ute och gick med Petra och Tyson och jag svettades (Fast att jag bara gick i mjukisbyxor, en t-shirt och en tröja)
Shit alltså, nu är verkligen sommaren påväg! :D

På tal om sommaren så har vi äntligen bokat hotellet i Finland nu. Det tog ett tag innan vi kunde bestämma oss, men tillslut blev det Scandic Tampere City. Jag är själv typ uppvuxen på scandichotell, eller ja, vi bodde nästan jämt på det när vi reste när jag var liten, så det var väl inte så konstigt att vi tillslut valde Scandic :P
Men jaa...jag säger som mamma alltid sagt  "Bor man på Scandic så vet man vad man får" så därför ska vi spendera våra två nätter i Tampere i ett sådant här rum :)

Bilden är tagen från scandichotels.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0