text-align:center;

Disketter

Hej hallå!

Jag vågade använda mjällschampot, men nu efter att ha läst Ewas kommentar blir jag rädd :O.. Men men..Än så länge har det inte hänt något i alla fall.

Erik har lånat hem en diskettläsare från jobbet så just nu håller jag på att gå igenom en massa disketter från när jag var 12-14 år. Fy fan va mycket skit det är på dem. Typ The Rasmusbilder i mängder. Hittade även äldre bilder på Negative :) Och det var faktiskt lite kul



Ewa kommer du ihåg när du tog denna bilden? ;)
Det var den 10:e juli 2004. Första gången vi såg NGT live






Kommentarer
Postat av: Ewa

Oj, vilken "kornig" bild. ;P Det var väl på tiden vi inte använde oss av digital kamera? ;]

2010-10-25 @ 21:47:35
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0