text-align:center;

Inte trött

Är det någon mer än jag som seriöst hatar när det blir såhär?

Man är typ svintrött, så trött att det nästan är omöjligt att ta sig till toan, men när man väl borstat tänderna och tvättat ansiktet så är man sjukt pigg igen..

Eller om man är skitseg när man är hemma hos någon, och sen när man går hem, ute i den friska luften så blir man jättepigg igen..

Jag hatar fan när det blir så!! Alltså jag är inte alls trött nu, men när vi var hemma hos Johanna innan så var det vissa stunder då jag kände att "nääe, nu börjar jag bli jävligt trött"... men ja..här sitter jag nu och är relativt pigg.
Tur för mig att jag i alla fall inte ska upp tidigt i morgon, med tanke på att klockan är mycket och för att jag nu inte är trött längre. Tycker seriöst synd om Maya som gick samtidigt som mig och ska vara på skolan kl 10 i morgon.
Hoppas inte hon också lider av denna pigghetgrej, för då tycker jag fan jävligt synd om henne!

Nä nu ska jag inte gnälla mer över detta utan nu ska jag försöka sova.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0