text-align:center;

Tråkiga vardag

Åh va allt är tråkigt när det inte händer något utan all bara flyter på som vanligt.

Idag har jag vaknat och snoozat i över en timme (som vanligt), gått upp och tänkt plugga men fastnat vid internet (som vanligt), lagat mat och väntat på Erik (som vanligt) Diskat, och fixat som donat i lägenheten (som vanligt) och nu sitter jag här och borde plugga men istället bloggar jag..(som vanligt) Blä!

Det är i alla fall skönt att det snart är sommarlov :) I går gjorde vi nästa sista redovisningen och vi lämnade även in det stora festivalarbetet. Det känns skönt att arbetet är över, men jag har ändå tyckte det varit väldigt kul att jobba med det. Arbetet har gått ut på att man ska planera en festival och jag tror seriöst alla vill genomföra sina festivaler! Vår festival är inriktiad på den japanska pop och rockkulturen, så om det finns en någon med si så där 10 miljoner där ute som är intresserad av att göra en festival så hör gärna av dig ;)

(och nej, har inte gjort katten helt själv, snodde grunden från charmmy kitty och det andra från andra mangabilder m.m :P)

Charmmy kitty som tydligen ska vara Hello Kittys katt :S Fattar inte riktigt varför hon har en katt

Bild från google



Kommentarer
Postat av: Annie

känner igen det där..^^ och vad mobbat att hello kitty har en katt xD

2011-05-24 @ 22:13:15
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, värsta mobbat att en katt har en katt som husdjur! =p CP! Gud vad skönt att nästan allt är gjort för sommaren! Jag fick reda på att jag har ett STORT seminarium på onsdag :O FUCK! Schemat skulle komma idag har vi vetat hela tiden men de har sagt att seminariena är antingen 7 eller 9e juni... inte 1:a!!!! Så kommer vara helt bombad när jag väl kommer till trollhättan.... =(

2011-05-27 @ 01:29:33
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0