text-align:center;

Söndag

Jahapp, då var det söndag igen då..

Egentligen borde jag plugga som fan nu, men jag orkar inte :P (Som vanligt)

Fredagen blev inte riktigt som vi planerat. Vi åkte inte till Halmstad, utan det blev Jönköping istället för Petra och Denny ville hänga på och det fanns inte så många platser i Halmstad. Jag tyckte filmen var lite seg, och vi såg den i 3D och det tyckte jag sög! Jag har faktiskt aldrig varit på 3Dbio innan, men är det såhär det är med 3D så kommer jag inte gå på fler. För det första, orka ha de där jävla glasögonen på sig, jag trodde inte det skulle vara alls jobbigt, men jag störde i hjäl mig på dem. Sen så vet jag inte om det var filmen eller om det var bioutrustningen som inte var bra, men ibland var allt jättesuddigt och det gjorde så att jag fick huvudvärk. Erik och Denny trodde det var filmen som inte var så bra i 3D, men jag vet inte. Fast de kan nog stämma för reklamen för Transformers var sjukt snygg. Men robotar kanske görs sig bätte i 3D än pirater ;)

Igår var det konfirmation som stod på schemat. Det var Eriks bror Axel som konfirmerades. Vi var i väg hela dagen, och det var väl helt okej. Lite segt, men det är det ju alltid på sådana där tillställningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0