text-align:center;

OMG she's alive

Hej!

Ja jag lever, har bara inte orkat blogga. Jag har varit hemma i THN och hos Erik och bara tagit det lugnt och haft det skönt, så jag har inte haft någon lust att blogga. Men men, nu kände jag för det igen.

Så vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit i Kalmar (Som förövrigt är en väldigt mysig stad ändå)
Jag skulle på möte med drivhuset, så då följde Isabelle med ner till Kalmar och sen så gick vi i affärer, åt kina mat, fikade och gjorde allt sånt där som inte går att göra i hultsfred (Eller ja, egentligen går det väl göra allt de där.. men inte på rätt sätt :P)

Jag köpte lite smått och gott (Fast jag att verkligen inte borde!!) som ett par jeans t ex. Ja ni läste rätt. Karin har köpt sig ett par jeans. Fast jag vet inte om jag ska ha dem som jeans, tänkte klippa av dem till shorts.. Isabelle tyckte inte jag skulle göra det.. men vi får väl se. Jeansen var i alla fall ett fynd! De hade kostat 699:-, men nu kostade de bara 99:- Så där tyckte jag ändå att jag gjorde en bra affär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0