text-align:center;

God morgon

Idag är jag på bra humör :) Det är fint väder ute och jag vaknade utvilad kl halv nio (Trots att jag kom hem halv två igår :S) Och det bästa av allt är att jag inte ska iväg till skolan förrän kl halv ett-ett (och ja, jag ska till skolan på en lördag. Jag och Isabelle ska skriva på arbetet)

Känns ganska konstigt att vara i Hultsfred en lördag, och det beror nog på att jag bara varit i Hultsfred över helgen, utan besök, en enda gång tidigare det här året. Ganska sjukt att jag åker iväg så mycket egentligen. Men men, tycker man inte om att vara här så ska man man inte vara det heller. :P
Gårdagskvällen spenderades hemma hos Lina och Elin med te, chokladdoppad ananas och massa trevligt prat. Det är ändå skönt att man kan ha kul även när man är i Hultsfred, så att man inte bli helt avskräckt och inte vågar vara kvar här alls. I torsdags började panikkänslorna över att jag varit i Hultsfred för länge smyga på mig, men nu känns det som att de gått tillbaka lite. Jag överlever det här, det är ju bara 6 dagar till som jag ska vara här innan jag kommer hem igen. Och 6 dagar är inte många dagar på en livstid



"Välkomna in för lite te & massa hårdrock"
Tydligen hade Elin och Lina haft tråkigt innan de hörde av sig till mig och satt ut lite lappar för att locka hem folk.
När jag gick hem blev jag tillsagd att ta ner dem eftersom de faktiskt skrivit ut sin adress på dem. Galna kvinns!
Vet inte om det var bra eller dåligt att ingen dök upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0