text-align:center;

Frasse

Nu luktar både lägenheten och jag hund..men det är bara mysigt! :D
Känns så skönt att Erik äntligen fått sin största önskan uppfylld (eller ja, vi har hunden på prov nu i två veckor) och det känns bra att vi äntligen fått hämta vår lilla (eller ja, ganska stora) Frasse.

Morgonen började inte så bra, Erik mådde piss och pågrund av det så kom vi inte iväg förrän 3 timmar senare än vi tänkt. Jag fick dessutom köra hela vägen till Västervik, och det tog typ 3,5 h. Lite segt!

Väl framme kändes allt jättebra, Frasses matte Mia var trevlig och allt kändes toppen. Hemresan gick också bra, och nu har vi varit en bra stund med honom. (Han gnydde som fan när vi kom in och ställde sig vid dörren så Erik gick ut en sväng till med honom)

Jag är verkligen ingen hundmänniska egentligen, men detta känns verkligen bra! Jag gillar Frasse och han verkar gilla mig jättemycket så det känns super :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har är ju jätte söt.

2011-05-28 @ 23:14:12
Postat av: Jessica

Åh vad fin han är! :) Gött att det känns bra :) Morgonpromenaderna en regnig oktobermorgon kommer in i rutinerna så småning om :) Om Rebecca klarar av det, så klarar nog alla ;)

2011-05-29 @ 15:09:36
URL: http://expectansy.se
Postat av: sofia

vad söt han är:)

2011-05-29 @ 18:49:37
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0