text-align:center;

Bio

God morgon, god morgon!

Läget?

Här är det bara fint, sitter hos Erik och har precis käkat frukost.

Egentligen är jag superstressad, för jag kom på i förrgår att jag har tenta nästa torsdag och att jag knappt öppnat boken, så egentligen borde jag väl plugga nu (men jag tar det sen :P)

I kväll ska jag och Erik till Halmstad och gå i affärer, gå ut och äta och sen gå på bio och se den nya Pirates of the caribbeanfilmen :D
Ska bli riktigt mysigt! och roligt att gå på bio i en stad som jag aldrig varit på bio i innan. Hoppas det är fina och mysiga salonger :P


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Haha, jag vet inte vad han menade. Jag kan nog klassas lite som mullig, syns kanske inte i ansiktet men på övriga kroppen :)

2011-05-20 @ 14:51:05
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

såg den filmen i onsdags när den släpptes :D älskar den! :D

sv; med mig är det bra (:

2011-05-21 @ 23:13:06
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0