text-align:center;

Våffeldagen!

Jag får verkligen mer energi av att vara hos Erik och därmed mer blogglust :)

Egentligen händer det inget intressant i mitt liv just nu, men jag får väl skriva om vad jag gör ändå (Så Annie får något att liva upp sin gråa vardag med ;) )

Igår gjorde jag inget, borde ha pluggat men gjorde det inte. Sen åkte jag och Erik till hans farmor. Hon bor i ett parhus som hon äger, och den halvan av huset som hon inte bor i hyr hon ut, och nu stod den tom för tillfället så vi hjälpte henne att ta kort, och lägga ut en annons på blocket. 250 spänn fick vi för det. Äldre människor är alltid så otroligt söta och givmilda :)

I dag ska jag försöka plugga och sen ska jag och Erik göra våfflor. Ingen av oss gillar egentligen våfflor så himla mycket, men eftersom vi har ett våffeljärn och det ändå är våffeldagen så bara måste man ju göra våfflor. Vi tänkte dock inte äta dem med sylt och grädde, utan istället kanske göra något chokladssåsgrej till :)

Jaha, det var allt jag hade att säga för nu, ha det gött!

Efter Erik fotat klart lägenheten i går, så snodde jag kameran och fotade honom. Han blev sur som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0