text-align:center;

Underbar vecka

Veckan som gått har varit underbar och jag har inte haft någon tid eller lust till att sitta vid datorn.
Jag har varit hemma och umgåtts med folk och myst med familjen. Egentligen har jag inte gjort något speciellt, men det var typ det jag behövde. Igår åkte jag till Erik, och idag bär det av mot Hultsfred igen. Känns riktigt jobbigt, (speciellt eftersom vi har tenta i morgon) men det får väl gå. Familjen kommer ner på lördag för då är det äntligen dags att flytta, så just nu längtar jag bara dit.

Blev lite shopping när jag var hemma, t ex denna sjal.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men lägg av! Jag kom till trollhättan den 16e! =(

2011-03-18 @ 00:34:18
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0