text-align:center;

Kukkaisviikot

AAAH nu är jag glad!

Jag och Erik hade bestämt att åka till Tampere den 19:e juli, och åka där i från den 22:e, men vi har inte bokat än. Det var såå nära att jag bokade för några dagar sedan, men jag är sjukt glad att jag inte gjorde det. Varför undrar ni, och det ska jag berätta.

Vi tänkte åka till Finland för att bara ta det lugnt och gå runt i Tampere, (som både jag och Erik tycker så mycket om). Vi tänkte inte se några band eller så, men nu visade det sig att NGT, Flinch och Matthau Mikojan ska spela i Tampere den 22:e så vi får nog ändra vår resa lite. Man kan ju liksom inte lämna staden när de ska spela. Så vi åker nog den 20:e istället och åker hem den 23:e. Jippi! :D Kommer nog bli en toppenresa tror jag, hoppas bara inte Erik blir för sur över att jag vill se banden.

Sen såg jag att NGT ska spela i köpenhamn den 7:e november. Det är en måndag, vilket suger.. men det vore sjukt kul att åka så jag ska nog försöka planera in det ändå. Annie, om du är ledig den måndagen och tisdagen, så måste du följa med! :D


Berlin, september 2007.
Det var sjätte gången jag såg dem och det var den abslout bästa Negativekonsert jag varit på.
Jag var så lycklig så jag nästan grät haha

Kommentarer
Postat av: Annie

Aaaah jaaa jag ska göra mitt bästa!! :D :D

2011-04-01 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0