text-align:center;

Ingen lust

Hej på er!

Under den senaste tiden har jag inte alls haft någon lust att blogga, då jag har haft både en tenta och flytten att tänka på. Nu är det över, (fast nästa tenta är redan på tisdag igen) så jag tänkte bara uppdatera lite för uppdaterandet skulle.

Just nu vill jag bara att det ska bli den 31:e maj. Är ju sjukt trött på Hultsfred att jag bara vill spy på allt (Tur för mig att jag inte är där just nu)

Dagens "jag orkar inte": Fortsätta läsa den engelska boken till tentan på tisdag. Jag som inte är super på engelska fattar noll, och de som kan engelska säger att den är svår att förstå :(

Dagens "jag måste": Ringa och säga upp mitt elavtal

Dagen "vill ha":

Jag behöver verkligen ett par tygskor till!

Kommentarer
Postat av: Annie

JAAAAA du har uppdaterat!! Sing hallelujah! Ett litet ljus i min annars så tråkiga vardag haha :P Snygga skor förresten!

2011-03-24 @ 22:31:11
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0