text-align:center;

Ibland gillar jag MEM

De senaste två dagarna har jag nästan bara grupparbetat mig.. Båda dagarna har varit riktigt energikrävande. Tack gud för att dagens föreläsningen i alla fall var helt okej. Ibland gillar jag faktiskt att gå MEM. Det är så skönt att gå på föreläsningar där det ingår att man, tex som i dag, ska sitta och titta på aftonbladts live-löpet. Live-löpet ska vara som en konsert, fast hemma. Att man ska sitta hemma vid datorn och titta på en artist/ ett band som spelar live och sen så kan man t ex applådera, hångla, ta upp en tändare, skriva kommentarer m.m. Artisten se vilka kommentarer man skriver och ja.. Det ska bli som någon typ av hemmakonsert. Tycker egentligen det är en jävligt skum idé, men är man en helklass som sitter och tittar blir det faktiskt skoj. Aftonbladet kör nu på melodifestivalfolk och dagens artist var Nicke Borg, vilket enligt mig är festivalen bästa artist.

Det är alltså dagar som denna man gillar att gå MEM..

Kommentarer
Postat av: Jessica

På Hultsfredsfestivalen 09 fick jag en ficklampa med er utbildnings reklam på ;) Märkte det typ nyss :p haha!

2011-03-14 @ 22:36:36
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0