text-align:center;

Finnar är både bäst och sämst

Just nu sitter jag och kollar på klipp från den finska melodifestivalen. Inte direkt några superbra låtar, men de har ändå roligare folk som är med. Tex Jimi Constantine och Automatic Eye. Varför ska finnarna alltid var bättre på allt :P

>
När jag ändå är inne på finnsprået så tänkte jag fråga om någon vet något bra hudvårdsserie? Jag har testat några olika, och just nu använder jag mig av vichy. Vichy funkar, min hy blir varken bättre eller sämre typ.. eller ja, utan något blir det ju sämre, men ja, ni fattar.. Jag funderar därför på att testa någon annan(och nej Daniel, jag har inte råd att köpa LRs dyra kit för 1000 spänn) Egentligen tror jag inte det finns någon bra serie som verkligen skulle få min hy att bli helt perfekt, men eftersom jag inte vill tro att jag är dömd att ha massa finnar så tänker jag testa fler serier. Så ja, vad ska man testa?

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA. "När jag ändå är inne på finnsprået..." xD

Du kan ju alltid kolla upp Neostrata. Hade deras ansiktstvål och den gillade jag iaf. Den har nån slags läkande effekt som ska förebygga finnar. Produkterna är dock ganska starka och jag läste nånstans att man skulle göra nån hudanalys eller nåt innan man börjar men ah, kolla kan man ju alltid! http://www.lifestyleclinic.se/behandlingar/hudvard-neostrata

2011-03-25 @ 17:43:04
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0