text-align:center;

Shopping

Nu ska jag och mor strax till Överby. Jag har shoppa för pengar jag inte har. Hatar när det är saker man måste köpa fast att man egentligen inte alls har råd. Jag ska bland annat införskaffa regnkläder och de går fan inte att hitta billiga någonstans :(

Igår var jag hos doktorn för att kolla upp om jag är allergisk eller ej. I förrgår natt kunde jag knappt andas så det var väl på tiden att jag gick till doktorn nu. Mina svar kommer på efter helgen så jag vet inget än. Hoppas bara det inte är Frasse, fast jag hoppas att det är något jag är allergisk mot så att jag kan få medicin. Det suger att inte veta varför jag mår som jag mår, och eftersom det hållt på i 3 veckor nu börjar jag bli trött på ha en ständigt rinnade näsa, vara trött och har huvudvärk, och ha kliande ögon och hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0