text-align:center;

Jordgubbar

Tjo!

Fan va veckorna flyger förbi. Det känns som denna veckan knappt ens börjat, men ändå är den snart slut.

I tisdags var man i Ullared igen. Det var ett tag sedan sist så det var kul att shoppa lite. Det blev mest hundgrejer och jag gjorde väl inga direkt superroliga fynd..men men dagen var trevlig så tack Annie och Sofia för trevligt sällskap :)

I går åkte jag tillbaka till Erik och Frasse. Det kändes skönt för jag saknade mig pojkar :P

Nä va fan.. jag har ju inget vettigt att skriva.. äh, jag ger upp. Nu ska jag äta glass och jordgubbar istället. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: sofia

haha vilket roligt inlägg :D Jag är tillbaka till att läsa bloggar för att undvika allt annat jobbigt :P

2011-06-10 @ 14:56:33
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0