text-align:center;

Hundraser

Efter vi skaffat Frasse har mitt intresse för hundar ökat (men ta det lugnt, katter är fortfarande min passion)
Innan var jag mest rädd för hundar, nu tycker jag det är kul att träffa nya hundar. Om de inte skäller eller är aggresiva på något vis.
Just nu sitter jag och tittar på hundraser som jag skulle vilja ha i framtiden. Här är tre jag skulle kunna tänka mig. Är det inte för fina!



Tollare




Australian shepherd
Gud va jag älskar aussies med blåa ögon. De är bara så fiina!




Berner sennen

(Bilderna är snodda från Google)


Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

fin blogg :D

2011-06-26 @ 09:15:42
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0